jaanuaris alustab SEBE Harju maakonna idasuuna avalike bussiliinide teenindamist;
COVID19 seotud kriis on halvanud Lux Expressi rahvusvahelist bussiliiklust 98% ning vähendanud Eesti-sisest bussiliikust kuni 50% võrra;
Turnit võidab hanke Leedu reisirongiliikluse piletimüügisüsteemi tarneks;
koroona kriisi alguseks 2020 märtsis on Mootor Grupi ettevõtted jõudnud tippvormi;
Turnit arendab aktiivset koostööd VY-ga Norras, Transdeviga Prantsusmaal, CTM–iga Marokos, Bus Eireanniga Iirimaal. Jalga üritatakse maha saad Ameerikas ja Aafrikas;
Busland on võitnud usalduslikud partnersuhted Norras, Rootsis, Soomes;
Lux Expressi käive on jõudnud kriisi alguseks Baltikumi ja Peterburiga seotud rahvusvahelises ja Eesti-siseses liikluses 40 miljoni euroni;
SEBE on pärast hangete võitmist asunud suure mahuga opereerima Harjumaa bussiliiklust;
Tpilet ja Cargobus on suure kasutajaskonnaga hinnatud tooted Eesti liikuvusturul;
2019 a. tegutseb Mootor Grupp üleriigilise ja rahvusvahelise mobiilsuse teenuste arendamisel neljas valdkonnas. SEBE, Lux Express ja Lux Charter reisijateveo sektoris; Turnit, Busland ja Milrem LCM (tänane Milworks) tehnoloogia ja tehnika valdkondades; T Grupp bussiliikluse infrastruktuuri loomises ja arendamises; Cargobus väikesaadetiste ja kaubaveo sektoris.
2019 juulist algab SEBE Harju maakonna põhjasuuna (Maardu) liinivedu;
2018 võitis SEBE Harju maakonna põhja suuna bussiliinide hanke (Maardu), lepingu väärtus 21 milj. EUR;
2018 juunis tuleb Lux Tallinn-Tartu vahele suure mahuga - väljumised igal pool- ja täistunnil 62 x päevas;
2017 novembris lansseeritakse tellimusvedude äris uus bränd - Lux Charter;
2017 lõpus jaguneb Milrem kaheks, gruppi jääb alles kaitseväe rasketehnika hoolduse ja remondiga tegelev Milrem LCM, millesse kaasatakse strateegilise partnerina militaarkontsern Patria;
2017 juunis asutab Lux Express busside hoolduse ja remondiga tegeleva tütarettevõtte LE Bus Service OÜ;
2017 SEBE alustab Pärnu linnaliinide teenindamist;
2017 rajatakse remondi- ja hooldusbaasid Tartusse ja Pärnu;
2016 novembris korraldatakse unikaalne, seninägematu uunikumbusside näitus Noblessneris;
2016 aprillis toob Lux Express Tallinn-Tartu liinile uhiuued ja luksuslikud Lounge bussid, investeering ca 4 milj. EUR;
2016 Busland formeerib mobiilse meeskonna Skandinaavias suuremahuliste välitööde teostamiseks kliendi juures;
2016 T solution (tänane Turnit OÜ) alustab koostööd Transdevi ja Nettbussiga;
2015 – 2016 konkureeritakse edukalt Eesti turule sisenenud Superbusiga;
2015 suvel tähistatakse erinevate üritustega Tallinna Bussijaama 50. juubelit;
2015 kevadel käivitati Lux Express AS-i tütarettevõte Poolas, suvest asus Lux Express opereerima Poola riigisisest bussiliiklust;
2015 aasta kevadel võitis T grupi Tartus tegutsev tarkvaraarendusmeeskond Eesti suurima äriideede konkurssi "Ajujaht 2015" oma innovaatilise piletimüügisüsteemi projektiga Jiffi;
2014 sügisest tegeleb Milrem aktiivselt mehitamata roomiksõiduki arendusprojektiga;
2014 august alustab Eesti Buss OÜ ka kodumaistel siseliinidel opereerimist Simple Express brändi all;
2014 juuni alustavad Lux Expressi AS tütarettevõtted Venemaal ja Soomes 3 korda päevas väljumistega regulaarset liiniliiklust Peterburgist Helsinki, samuti lisatakse uute sihtkohtadena Moskva ja Praha;
2014 suvel töötavad SEBE 4 tellimusreisi bussi esimese hooaja Norras ja Rootsis teenindades Aasia turiste;
2014 maikuus tähistab Mootor Grupp edukat 20 tegevusaastat rahvusvahelise konverentsi ja piduliku vastuvõtuga;
2014 jaanuarist alustab Eesti riigile kuuluv reisirongi ettevõte Elron võitlust turuosa pärast;
2013 novembrist viiakse SEBE Täistunni Ekspressi liinid Tallinnast Tartu, Narva ja Pärnu Lux Expressi alla, kaugliinidel alustab SEBE AS tütarettevõte Eesti Buss OÜ;
2013 Mootor Grupi käive jõuab 50 miljoni euroni, ettevõtetes töötab ligi 1000 töötajat ja ühistranspordi sektori erinevaid tooteid müüakse Norrast Peterburini ja Soomest Berliinini;2013 SEBE asutab tütarettevõtte Milrem OÜ, mis asub teostama Eesti soomustransportööride elutsükli haldust;
2012 renoveeritakse Tallinna bussijaam ja rakendatakse Tplatvormi esimene etapp - Tpilet;
2012 SEBE ja Lux Express võtavad kasutusele Scania Irizar bussid, kus on iga reisija kasutuses isiklik multimeediakeskus;
2012 Lux Expressi rahvusvaheline liinivõrk jõuab taas Berliini;
2011 lõpetatakse ajaloolise autobussi ZIS-127 renoveerimine;
2011 Busland alustab kliendibaasi loomist Rootsis ja Norras;
2010 Bussireisid OÜ annab tellimisveo üle AS-ile SEBE ning asudes opereerima Tallinna bussijaama, võtab oma uueks ärinimeks OÜ Tallinna Bussijaam;
2010 SEBE võidab Tartu linnaliinide hanke ja investeerib 130 miljonit krooni;
2010 Mootorreisi AS (EUROLINES) muudab oma ärinime AS-ks Lux Ekspress;
2009 Busland vallutab oma remonditeenustega Soome turu;
Setra S80, Ikarus Lux – i ja ZIS 127 soetamisega alustatakse ajalooliste busside kollektsiooni loomist;2008 tuuakse turule Lux Ekspress, mis kujuneb rahvusvahelise bussiliikluse kvaliteettooteks;
Kose valda, Karla külla rajab Busland busside uuendamise ja avariiremondi töökojad;
2007 - 2008 SEBE asub opereerima Ida -Virumaa maakonnabussiliine ja võidab bussiliikluse hanke Võru maakonnas;
2007 asutatakse grupi ettevõtete strateegilisi ärisuundi ja investeeringuid koordineeriv ning juhtiv ettevõte AS Mootor Grupp;2007 SEBE ostab Tallinn - Tartu liinile uued Bova Magic bussid ja toob turule uue toote Täistunni Ekspress;
2007 SEBE töökodade baasil rajatakse busside remondi ja renoveerimist korraldav ettevõte OÜ Busland;2006 - 2007 odavad lennuliinid lõhuvad EUROLINES pikkade liinide äri, mistõttu liinivõrk koondatakse, ettevõtted Moskvas ja Minskis suletakse ning liinid kujundatakse ümber Baltikumi keskseks;
algavad rasked aastad Eesti bussiliikluses, reisijate arv väheneb, kulud kasvavad, sõiduautode ostmine kasvab mühinal;
SEBE Võru osakond alustab busside taastusremondiga Soome bussiettevõtetele;
2004 SEBE ostab Võru autobaasi ja loob selle baasil Võru osakonna;
2003-2005 Cargobus laieneb üle Baltikumi;
2001-2002 SEBE sõda Taistoga ja peataolek Eesti bussiturul;
2001 Balti riike Saksamaa linnadega ühendava EUROLINES liinivõrgu kuldaeg;
Rahvusvahelised liinid pikenevad Brüsselisse, Amsterdami, Londonisse ja Pariisi;
2000 asutatakse piletimüügi ja tellimisvedudega tegelev Bussireisid OÜ;
Käivitatakse ettevõtted Moskvas ja Minskis ning avatakse liinid Venemaalt ja Valgevenest Saksamaale;
Mootorreisi AS ostab pankrotipesast Tallinna Maaliinide bussijaama;1999 Cargobus alustab oma esindustes piletimüügiga ja avab esinduse Pärnu Bussijaama;
1999 SEBE ostab AS Tarbus Tartust algava kaugliikluse ja muutub aastaga üle-eestilist kaugliiklust opereerivaks bussiettevõtteks;
1999 Mootorreisi AS ostab Saksamaa liinidele esimesed kahekordsed bussid Setra 328 DT-d;
asutatakse Eurolines ettevõtted Minskis ja Moskvas;
SEBE opereerib Eesti liine 32 Scania ja Volvo bussiga, ettevõttes on kokku 102 töötajat;
Leedus asutatakse edukas müügi ja turundusettevõte UAB Eurolines Baltic International;
1996 rajatakse remonditöökoda Betooni tänavale;
1996 AS SEBE võtab üle Narvast algava kaugliikluse;
1996 võetakse rahvusvahelistel bussiliinidel kasutusele kaubamärk EUROLINES;
Pärast Kaunases peatumise õiguse saamist ühendatakse Balti Riikide ja Saksamaa vaheline bussiliiklus logistiliseks tervikuks;
1995.a. lisaks juba loodud võrgule avab Cargobus oma esindused Jõhvis ja Narvas, kus pakub lisaks pakiveole ka bussijaama teenust;
Riias asutatud ettevõte SIA Baltijas Autobusu Linijas avab liinid Riia-Berliin-München ja Riia-Berliin-Hamburg;
SEBE tõuseb Eesti-siseste ekspress bussiliinide liidriks;1994 -1996 Mootorreisi AS tütarettevõtetega Tallinnas, Riias ja Vilniuses rajab regulaarse rahvusvahelise bussiliikluse Eesti, Läti, Leedu ja Saksamaa, Poola, Tšehhi ja Skandinaavia pealinnade vahel;
Hugo Osula ja Toivo leht koos sõpradega lahkusid Taani ärimeeste kätte läinud Mootorist ja alustasid oma ettevõtlusega. Usalduslikud suhted Soome bussiettevõtjatega, partnerlust pakkuv Hansapank, suurepärane bussiala kompetents ja palju odava hinnaga kasutatud busse Euroopa turul andsid võimaluse agressiivseks reisijateveo äri arendamiseks.
Kui aastal 1989 eraldus tollasest Tallinna Autobussikoondisest Ülemiste filiaal iseseisvaks ettevõtteks, ei kaalunud tolleaegse ettevõtte juhid pikalt ning nimetasid uue firma Mootor'iks. RAS Mootor pidas vastu keerulistele aegadele, kuid kingiti 90 keskel Taani ärimeistritele, kes firma suurejooneliselt Eesti Bussiks nimetasid ja hiljem pankrotistusid.
Mootor bussiettevõtte nimena on kasutuses olnud alates 1926 aastast, kui tollased bussiliikluse entusiastid oma varad ja vahendid ühendasid, rajades Eesti Vabariigi transpordi ja reisijateveo ettevõtte OÜ Mootor. Ettevõte kujunes Eesti bussiliikluse lipulaevaks pidades bussiliine, ehitades busse ja omades osalusi kiiresti arenevas lennuliikluses.